środa, 16 czerwca 2010

Informacja

Nie chce aby ten blog był powiązany z blogiem kolczykowym. W związku z tym założyłam nowy blog, który uruchomię po sesji (zostały mi trzy najgorsze zaliczenia). Dlatego dłuższy post tam zamieszczę, kiedy wszystko się uspokoi. O nowym adresie poinformuję każdą z Was:***

PS. dostałam życzenia urodzinowe z eskk, buhahhah

no i oczywiście zapomniałam o czymś wspomnieć. Jeśli chodzi o drugi blog i o ceny przedmiotów, to narazie nie chcemy nie chcemy ich zamieszczać, ale powyżej nr 225 po kliknięciu prawym przyciskiem myszy i wybraniu opcji "zapisz obraz" (grafikę lub coś podobnego, ale nie zapisywaniu) w tytule pojawi się nr przedmiotu i jego cena, lub prościej: wystarczy kliknąć na obrazek, otworzy się w nowym oknie, a w pasku adresu wyszukiwarki znajdzie się informacja o cenie

19 komentarze:

magdalena pisze...

wariatka ... masz urodziny?
wszystkiego najlepszego!!!!!

Ps. czekam na foty :)

Marta pisze...

ok daj znać jak się będziesz przenosić

Μαγδαλενα pisze...

masz uro? stooooooooooo lat !!!!!!!!!!!

kejti pisze...

urodziny to chyba w niedzielę, prawda?:)

czesterek pisze...

no osz no osz :( jak to nie ma tego cośka do smażonych bananów :O nosz no :P a kiedy ty masz urodzinki jakoś zaniedługo tak ??

amolko1 pisze...

Spotkałam się z nim drugi raz i już nie było fajnie, zaczynał mnie wkurzać, więc podziękowałam panu.

Ania Ż pisze...

fajny ten pomysl z cena:)

Anonimowy pisze...

sto lat :)

Ania Ż pisze...

jeszcze nie;) ciezko nam sie dogadac co do imienia,co innego nam sie podoba,dopiero co doszlismy do porozumienia w imieniu dla dziewczyki:D
ps.Renatka bedziesz miala jakies kolczyki z krysztalkami Swarovskiego?

Dorota pisze...

Jeszcze nie złożyłam, miałam wczoraj całodniowy dyżur, wróciłam późno. Złożę sobie na wolnym dniu. Chcę trochę odpocząć od tej harówy, podwójny stres na mnie źle działa.

Clipping Path Service pisze...

I'm personally a big fan of renatka1 blog. Thanks for sharing this post.
clipping path

Anonimowy pisze...

mmorpg oyunlar
instagram takipçi satın al
Tiktok jeton hilesi
TİKTOK JETON HİLESİ
Antalya Sac Ekimi
Takipci Satin Al
instagram takipçi satın al
metin2 pvp serverlar
Instagram Takipçi Satın Al

Anonimowy pisze...

Fon Perde Modelleri
mobil onay
Vodafone mobil ödeme bozdurma
nft nasıl alınır
ankara evden eve nakliyat
Trafik sigortası
dedektor
web sitesi kurma
ask kitaplari

canlı slot siteleri pisze...

Success Write content success. Thanks.
betturkey
betpark
kralbet
betmatik
deneme bonusu
canlı poker siteleri
kıbrıs bahis siteleri

korsan taksi pisze...

Good content. You write beautiful things.
mrbahis
sportsbet
hacklink
vbet
mrbahis
sportsbet
taksi
vbet
hacklink

burak pisze...

van
çekmeköy
kepez
manavgat
milas
KKSVK

Uras pisze...

yurtdışı kargo
resimli magnet
instagram takipçi satın al
yurtdışı kargo
sms onay
dijital kartvizit
dijital kartvizit
https://nobetci-eczane.org/
UA6B

Ecevit pisze...

salt likit
salt likit
B5SİX

alp pisze...

https://saglamproxy.com
metin2 proxy
proxy satın al
knight online proxy
mobil proxy satın al
TCW5C0

Prześlij komentarz